اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

تابعیت دومینیکا

مهاجرت به دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری مزایای زیادی دارد. تابعیت این کشور به صورت مادام العمر است. به سود سرمایه، ثروت و ارث مالیات تعلق نمی گیرد. سفر به تمام کشورهای جهان اول تقریبا بدون ویزا ممکن است. اسم شهروند جدید بصورت قانونی قابل تغییر است. اگر شهروندی در دومینیکا زندگی نمی کند مالیاتی به درآمد خارجی تعلق نمی گیرد.

دومینیکا به تازگی برهه سخت اقتصادی را به دلیل طوفان های گرمسیری و آب و هوای نامطلوب پشت سر گذاشته است، اما مردم همواره برای بازسازی آن تلاش می کنند و دومینیکا قوی تر از گذشته ظاهر شده است.
کسانی که در تلاش برای کارآفرینی هستند، ممکن است به صنایع عمده با چشم انداز مثبت در دومینیکا که شامل کشاورزی، گردشگری، بازسازی تولید و تولید برق از انرژی زمین گرمایی است، نگاه کنند.

همانطور که گفته شد، دومینیکا آسیب های زیادی را به دلیل طوفان های گرمسیری تجربه کرد و بازار املاک و مستغلات بیشترین ضربه را به خود اختصاص داد. با این حال، بخش املاک و مستغلات هنوز برای خارجیان بسیار جذاب است و تقاضای بازار ثابت مانده است.
قیمت خانه های معمولی بین 200,000 تا 600,000 دلار است که آمریکای شمالی بیشترین سرمایه گذاران را در این کشور دارد.
نگرانی در مورد دسترسی به آب آشامیدنی در برخی از جزایر کوچک، نگرانی بسیاری از املاک است، اما در دومینیکا، 95.8 درصد از کسانی که تابعیت این کشور را دارند، به آب آشامیدنی سالم دسترسی دارند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن به آن روی ستاره ها کلیک کنید!

اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری اخذ تابعیت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری
میانگین امتیاز 5 /5 از 1 کاربر
فرم درخواست مشاوره
نظرات (0)
دیدگاه خود را برای ما بنویسید

مطالب مرتبط

مشاوره رایگان